Szukaj

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Sleeping beauty en 30 secondes- Brice Baurree

   Wstępne rozważania studentki: jak długo można robić cokolwiek, żeby nie robić nic.
Wstawiam film, który jest po francusku. Ale w sumie każdy wie o co chodzi, bo każdy bajkę zna.
To tak jak z moim jutrzejszym kolokwium. Niby doskonale wiem o co chodzi, bo przedmiot ten jest oczywisty, ale ostatecznie nie rozumiem zbyt wiele.

    Zjadłam już wszystko lodówki, odwiedziłam każdy możliwy portal w internecie, odpowiedziałam na stare maile oraz obejrzałam film i poczytałam książki zupełnie nie związane z tematyką jutrzejszego egzaminu.

   Jaka godzina jest dobra na rozpoczęcie nauki? Następna.



A tak poza tym to pogubiłam się już szalenie we wszystkim, wiesz?

1 komentarz:

  1. Oj, ile razy ja tak miałam :P wystarczy skończyć studia i przechodzi jak ręką odjął ;)

    OdpowiedzUsuń